Club van 50

De "Club van 50" is een samenwerking van VV Wijster en Stichting Sportvoorzieningen Wijster (SSW).  De "Club van 50" is een groep mensen die een warm hart toedragen en daarvoor op vrijwillige basis jaarlijks een bedrag van € 50,00 doneren.

Er hangt een bord in de kantine met alle leden van de club van 50, zodat eeuwige roem de leden tegemoet komt. Het beschikbare geld wordt, op voorstel van de commissie van de "Club van 50", besteed aan projecten die niet uit de normale begroting betaald kunnen worden. Daarbij kun je denken aan een nieuw scorebord, muziekinstallatie of terrasmeubels. Daarnaast wordt er elk jaar een gezellige avond georganiseerd voor leden van de “Club van 50”.

Wat is er al gerealiseerd vanuit de “Club van 50”

In 2019 is de “Club van 50” begonnen met het renoveren van het terras. Er is vanuit het beschikbare geld een lange statafel gemaakt, picknicktafels en er wordt nog gewerkt aan een nieuwe lounge set.

Hoe word je lid?

Je kunt lid worden door een berichtje te sturen naar Johan Brandsma: 06-21841835.
Het lidmaatschap is onbeperkt en kan jaarlijks opgezegd worden.

Suggesties?

De “Club van 50” heeft een eigen commissie, waarin gekeken wordt wat er vanuit het beschikbare geld gerealiseerd kan worden. Elk lid mag met suggesties komen, wat in de commissie besproken zal worden. Suggesties mogen gestuurd worden naar Claudia Zantinge: 06-55000337.

Wilt u meer informatie, dan kunt u contact opnemen met de sponsorcommissie.