Wijster laat de winst aan KSC

Wijster 1

KSC 1

... (schot)
... (schot)

4e klasse E

28 oktober 2018 14:00

Onbekend

Wijster en KSC zijn geen onbekenden van elkaar, de laatste keer dat beide clubs tegen elkaar speelden eindigde de wedstrijd onbeslist. Na 90 minuten voetbal was zondag duidelijk dat promovendus KSC aan het langste eind trok en drie punten meenam naar Schoonoord: 1-2.

Binnen een kwartier voetbal kwam Wijster op voorsprong na een goal van Youri Booijink: 0-1. Wijster liet de gasten groeien in de wedstrijd en in de 35e minuut kwam KSC gelijk door een goal van John Borsboom. Een kleine twee minuten later scoorde opnieuw KSC, Björn Philips bezorgde zijn ploeg de voorsprong: 1-2.

In de tweede helft werd niet meer gescoord. Het beeld van de wedstrijd veranderde echter wel, Wijster trok het spel naar zich toe maar wist de kansen niet te verzilveren. KSC won derhalve verdiend en nam de vierde plaats op de ranglijst over van Wijster. Wijster is naar plaats zes gezakt.