Nieuwe trainer en leider eerste elftal VV Wijster Seizoen 2024/2025

20 februari 2024 10:45

Met trots kondigen we aan dat onze plaatselijke voetbalvereniging VV Wijster vanaf het komende seizoen twee nieuwe sleutelfiguren verwelkomt: Alex Padding (links op de foto) als hoofdtrainer en Klaas-Roelof Bouwmeester (rechts op de foto) als leider.

Met ingang van komend seizoen volgt Alex Padding uit Hoogeveen de huidige trainer Jan Kok op als hoofdcoach van VV Wijster. Alex Padding zal terugkeren naar VV Wijster als hoofdtrainer, nadat hij eerder al in de seizoenen 2006/2007 en 2007/2008 de selectie onder zijn hoede had. In het seizoen 2006/2007 leidde hij ons team naar het kampioenschap, van de 5e naar de 4e klasse met Wijster 1.

Klaas-Roelof Bouwmeester vervangt ons huidige leider Norman Hospers, die nog wel verder gaat als voorzitter van de vereniging. Als echte Wijsternaar heeft Klaas-Roelof Bouwmeester een diepe verbondenheid met onze club. Hij heeft vanaf zijn pupillenjaren alle jeugdteams doorlopen als voetballer en heeft vervolgens maar liefst 7 jaar lang gespeeld in de eerste selectie.

Wij als club zijn erg blij met de aanstelling en kijken uit naar de samenwerking in het seizoen 2024/2025!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!