Wil jij een cursus verenigingsscheidsrechter volgen? Meld je dan aan!

13 februari 2024 12:30

Lijkt het je leuk voetbalwedstrijden in goede banen te leiden en wil je graag alles leren over de voetbalregels? Dan ben jij de juiste persoon om scheidsrechter te worden!

Zoals wel bekend blijft het vrijwilligers te kort een probleem. Zo ook bij de scheidsrechters van de vereniging. We willen graag gezamenlijk een cursus organiseren en de KNVB uitnodigen om deze te geven in de bestuurskamer van VV Wijster. Hiervoor hebben we minimaal 8 aanmeldingen nodig om dit door te laten gaan.

Zie jij het zitten om zo nu en dan een wedstrijd van V.V. Wijster te fluiten of om je kennis van de voetbalregels op te krikken? Meld je dan aan voor de scheidsrechterscursus bij Bart Tjarks (06 23240916) of stuur een mail naar [email protected]. Er zitten geen kosten aan verbonden en het neemt 4 avonden in beslag.