VACATURE HOOFDTRAINER VV WIJSTER ZO1

12 januari 2024 12:15

Voetbalvereniging Wijster zoekt voor het seizoen 2024-2025 een hoofdtrainer

Voetbalvereniging Wijster zoekt voor het seizoen 2024-2025 een gepassioneerde hoofdtrainer voor het eerste elftal. Wij zijn een hechte dorpsclub met een sterke identiteit, waar plezier in het voetbal hand in hand gaat met sportieve prestaties en een gezellige "Wiesterse" sfeer.

De spelersgroep kenmerkt zich door jong talent, waar prestatie binnen de lijnen, maar ook plezier buiten de lijnen belangrijk wordt gevonden. Onze vereniging wordt gesteund door haar trouwe supporters en is een heuse dorpsclub.

Verwachtingen van u:

- UEFA-C diploma is vereist.
 - Heldere voetbaltechnische en tactische visie.
 - Begeleiding en coaching van het eerste zondagelftal.
 - Twee doordeweekse avonden training geven aan de selectie.
 - Oog voor toekomstig talent en bevordering van ontwikkeling van huidige spelers.
 - Investering in persoonlijke relaties met spelers.
 - Duidelijke communicatie met wisselspelers en doorstroming van 2e elftal spelers.
 - Goede sociale vaardigheden en humor.

Wat bieden wij:

- Een jonge, enthousiaste spelersgroep.
 - Passende vergoeding in overeenstemming met ervaring en niveau.
 - Prima trainingsfaciliteiten.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jan Willem Popping via telefoonnummer 06 - 25 51 39 94. Sollicitaties kunnen verstuurd worden naar [email protected]

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!