VV Wijster 1 nemen na dit seizoen afscheid van leider en trainer

12 januari 2024 11:30

Trainer Jan Kok en leider Norman Hospers hebben aangegeven na dit seizoen te gaan stoppen bij VV Wijster.

Dinsdag 9 januari hebben trainer Jan Kok en leider Norman Hospers met de selectie een samenkomst gehad waarbij zij aankondigden om na dit seizoen te stoppen met het trainer- en leiderschap van Wijster 1.

Deze clubmannen hebben jaren lang met veel plezier en succes hun functie mogen beoefenen waarvoor wij ze enorm willen bedanken. Wij zien ze ongetwijfeld terug langs de zijlijn om nog heel wat wedstrijden van Wijster bij te wonen.
De selectie en overige staf zet zich volledig in om volgend seizoen in de vierde klasse actief te zijn.

Veel succes in de toekomst en nogmaals hartelijk dank!