Aan- en afmelden spellencircuit jeugd Pingel Es In

24 april 2019 14:45

Het is bijna alweer zover! 30 mei is het weer Hemelvaartsdag en dat betekent dat de 41e editie van Pingel Es In ook voor de deur staat. In de ochtend staat er weer een prachtig spellencircuit die in het teken staat van voetballen voor de kinderen van het dorp en voetbalvereniging klaar. De activiteit begint om 10.00 uur en zal ongeveer om 13.00 uur afgelopen zijn. Ter afsluiting van de ochtend krijgen de kinderen nog iets lekkers te eten en te drinken.

Leden van de voetbalvereniging worden automatisch opgegeven voor het spellencircuit. Mocht je niet kunnen? Stuur dan vóór 15 mei een mailtje naar [email protected] en vermeld je naam en team waar je in voetbalt. Heb je een vriendje of vriendinnetje, broertje of zusje die ook graag mee willen doen met het spellencircuit? Dat kan! Zij dienen ook een mail te sturen naar hetzelfde mailadres met vermelding van naam en geboortedatum.

Lees meer over:
Pingel Es In Spellencircuit evenement jeugd