Nieuwe trainer en leider eerste elftal VV Wijster Seizoen 2024/2025

20 februari 10:45  Met trots kondigen we aan dat onze plaatselijke voetbalvereniging VV Wijster vanaf het komende seizoen twee nieuwe sleutelfiguren verwelkomt: Alex Padding (links op de foto) als hoofdtrainer en Klaas-Roelof Bouwmeester (rechts op de foto) als leider.meer »

Wil jij een cursus verenigingsscheidsrechter volgen? Meld je dan aan!

13 februari 12:30  Lijkt het je leuk voetbalwedstrijden in goede banen te leiden en wil je graag alles leren over de voetbalregels? Dan ben jij de juiste persoon om scheidsrechter te worden!meer »

VACATURE HOOFDTRAINER VV WIJSTER ZO1

12 januari 12:15  Voetbalvereniging Wijster zoekt voor het seizoen 2024-2025 een hoofdtrainermeer »

Ga naar archief