Aanmelden en afmelden voor Pingel-es-in

2 mei 2022 19:45

Op hemelvaartsdag, donderdag 26 mei, vindt dit seizoen voor de 42e keer de Pingel-es-in dag plaats. Door Corona heeft dit evenement de afgelopen 2 seizoenen helaas geen doorgang kunnen vinden maar dit jaar gaat het weer gebeuren.

Alle jeugdleden t/m de JO15 en MO15 teams zijn automatisch aangemeld voor het spellencircuit wat plaatsvind in de ochtend vanaf 10:00 uur.
Dit geldt ook voor de Pesser leden van de samengestelde teams JO15-1, JO15-2, MO15-1 en JO13-1.
Ben je lid maar kun je om wat voor reden dan ook niet meedoen dan moet jij je even afmelden voor 22 mei.
Dit kan bij Jan Reinds via mailadres [email protected]
Alle niet leden uit Drijber, Spier en Wijster t/m 15 jaar die mee willen doen aan het spellen circuit kunnen zich aanmelden voor 22 mei.
Ook dit kan bij Jan Reinds via mailadres [email protected] .
Gaarne bij het aanmelden wel even de leeftijd vermelden.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!