Wijster 1 maakt seizoen af met interim-trainer Niels Maagd

16 maart 2022 13:45

In goed overleg met de vereniging heeft trainer Lieuwe Pals besloten om per direct te stoppen als trainer van Wijster 1. Niels Maagd is bereid gevonden om als interim-trainer het stokje voor de rest van het seizoen van hem over te nemen.

Er staan nog veertien wedstrijden voor het eerste op het programma. Morgenavond wacht de wedstrijd tegen koploper Titan. De aftrap is om 20.00 uur in Nieuw-Weerdinge.

“Wij bedanken Lieuwe voor zijn inzet en wensen hem veel succes met zijn volgende uitdaging”, laat het hoofdbestuur weten. “Daarnaast vinden we het fantastisch dat wij zo snel een beroep hebben kunnen doen op Niels en hem bereid hebben gevonden het seizoen met Wijster 1 af te maken.”