Update samenwerking VV Wijster en SV Pesse

13 mei 2021 10:15

Ondanks de coronacrisis is de samenwerking dit seizoen tussen de jeugdafdelingen van VV Wijster en SV Pesse van beide kanten goed bevallen. Momenteel wordt er bij JO13, MO15 en JO17 met samengestelde teams gewerkt. Doordat er de afgelopen jaren een continue terugloop is in het aantal jeugdleden is de samenwerking noodzakelijk. Zonder een samenwerking kunnen beide verenigingen niet meer zelfstandig in elke leeftijdscategorie een team op de mat brengen. Om voor alle jeugdspelers ook komend seizoen het voetballen weer te kunnen garanderen, hebben beide verenigingen inmiddels weer een paar keer om tafel gezeten. Het voornemen is om komend seizoen in de volgende categorieën te gaan samenwerken: JO13, MO15, JO15 (2 teams) en JO17. Ter voorbereiding daarop zullen er in de komende periode één of meerdere kennismakingstrainingen worden georganiseerd. Daarover zal binnenkort meer bekend worden gemaakt. Hoe onze site of social media in de gaten voor meer nieuws.